THE BEST Day . 28.ogos.2011

Assalamualaikum warahmatullahhiwabarakatu :)

today i want to bla3 . oke xnk buang masa dah . sbenarnya harini bday ibu aku 28.08.2011 . smlm aku da ckp lh -,-
wlaupun smbut simple2 je tp best syiookk !! ibu aku make up lawa2 tw . mmg lawa lh . korang nak tgk pi nye tak ? see lah :D 



ni kek ibu aku . kek aiskrim , mmg sedap lahh !



 ni eksyen je nak potong padahal xpotong lg pun . haha 
tnggu someone lh bru leh rsmikn kek tu . someone ? adelhh :)



sweet kan . ibu aku sukatilh aku nk puji ke x . 


malu2 lah plak kan ? hahaha 


 ayu je muka dy ni kan . like mother like daughter lh ,
 perasann haha


my mom wif sista . :)



ibu wif me . sumpah buruk muka aku . abaikan =='


senyuman itu sedekan . (:



sje je mngedik aku snap pic cmni . hehe
asah bakat lh katakan


adik aku . mcm laki kan ? hahah dye GIRL lah ! 


alololo mnisnyee . haha posing abis :D


act bnyk agy pic tp mls nk tnggu loading an ni jelh aku msukkn . jd memory indah yg kedua lm hidup ibu aku . kenapa kedua ? good ques ! sebab tettttt !! oke da penat mnaip . smpai ketemu lg babaiii ! wsalm dari anis dan selamat hari ray ! :D

yang ceria : anis VS anak ibu :)

2 25 yang bijak:

pyeja :) said...

hahah pic aq buwok sial!! hahaha nice mum! muahhh selamat hari lahir ibu :)

cik fyeza said...

kite sme2 buruk lh . xpe wat xnmpk suda . haha